Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!

Do darmowej dostawy: 250,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł

Wyposażenie biura

Wyposażenie biura ma ogromny wpływ na wydajność i komfort pracy pracowników. Jeśli chcesz stworzyć przestrzeń, która będzie sprzyjać kreatywności i produktywności, to mamy dla Ciebie idealną ofertę. W naszym sklepie ze specjalistycznym wyposażeniem biura znajdziesz wszystko, co potrzebne do zorganizowania funkcjonalnej przestrzeni. Niezależnie od rozmiaru firmy, dbałość o detale w procesie urządzania biura przyczynia się do stworzenia przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosfery pracy.

Oferujemy pełną gamę przyborów i akcesoriów obowiązkowych do wyposażenia biura domowego lub firmowego. Wysokiej jakości materiały, przemyślana konstrukcja, ergonomiczny kształt – to cechy naszych produktów. Stawiamy na nowoczesny styl, ale pamiętamy też o ponadczasowej elegancji i praktyczności. Z naszym sklepem internetowym wyposażenia biur stworzysz wnętrza idealnie dostosowane do charakteru i potrzeb Twojej firmy.

  • <
  • 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • ...
  • |
  • 9
  • >
ZAWIESZKA DO KLUCZY MIX KOLORÓW 607160 ZAWIESZKA DO KLUCZY MIX KOLORÓW 607160
Producent: ARGO
0,39 zł netto: 0,32 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 30+

Wysyłka: 24 godziny

Szufladka Office Products 18016011-90 ekon. transparentna Szufladka Office Products 18016011-90 ekon. transparentna
7,07 zł netto: 5,75 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 30+

Wysyłka: 24 godziny

SZUFLADKA DONAU 7470001PL-02 DYMNA SZUFLADKA DONAU 7470001PL-02 DYMNA
Producent: DONAU
12,92 zł netto: 10,50 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 30+

Wysyłka: 24 godziny

SZUFLADKA DONAU 7470001PL-37 TRANSPARENTNA SZUFLADKA DONAU 7470001PL-37 TRANSPARENTNA
Producent: DONAU
12,92 zł netto: 10,50 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 30+

Wysyłka: 24 godziny

APTECZKA AZR 606171 220X220X80MM Z WYPOSAŻENIEM ARGO APTECZKA AZR 606171 220X220X80MM Z WYPOSAŻENIEM ARGO
Producent: ARGO
112,32 zł netto: 104,00 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka: 24 godziny

APTECZKA UNIWERSALNA CERVA W WODOODPORNEJ SASZETCE VAPT2 APTECZKA UNIWERSALNA CERVA W WODOODPORNEJ SASZETCE VAPT2
Producent: Cerva
99,50 zł netto: 92,13 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka: 24 godziny

BIUWAR-KALENDARZ Z LISTWĄ 0318-0031-99 590X395 A2 30 kartek  z kalendarzem dwuletnim PANTA PLAST BIUWAR-KALENDARZ Z LISTWĄ 0318-0031-99 590X395 A2 30 kartek z kalendarzem dwuletnim PANTA PLAST
Producent: Panta Plast
40,90 zł netto: 33,25 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 6

Wysyłka: 24 godziny

BIUWAR-PLANER 45X32 26K PP02 "SPORT" LUCRUM BIUWAR-PLANER 45X32 26K PP02 "SPORT" LUCRUM
Producent: LUCRUM
13,01 zł netto: 10,58 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 2

Wysyłka: 24 godziny

BIUWAR-PLANER 45X32 26K PP03 "ZWIERZAKI" LUCRUM BIUWAR-PLANER 45X32 26K PP03 "ZWIERZAKI" LUCRUM
Producent: LUCRUM
13,01 zł netto: 10,58 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 4

Wysyłka: 24 godziny

BIUWAR-PLANER 45X32 26K PP04 "KOSMOS" LUCRUM BIUWAR-PLANER 45X32 26K PP04 "KOSMOS" LUCRUM
Producent: LUCRUM
13,01 zł netto: 10,58 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 14

Wysyłka: 24 godziny

BIUWAR-WKŁAD 0318-0030-99 590X395 A2 30 kartek  z kalendarzem dwuletnim PANTA PLAST BIUWAR-WKŁAD 0318-0030-99 590X395 A2 30 kartek z kalendarzem dwuletnim PANTA PLAST
Producent: Panta Plast
28,07 zł netto: 22,82 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 3

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANA SZUFLADKA NA BIURKO KF17293 OFFICE SET CZARNA Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANA SZUFLADKA NA BIURKO KF17293 OFFICE SET CZARNA Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
33,31 zł netto: 27,08 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 2

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY KUBEK NA DŁUG.DUŻY KF00846 SREBRNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY KUBEK NA DŁUG.DUŻY KF00846 SREBRNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
5,41 zł netto: 4,40 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 5

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY KUBEK NA DŁUG.DUŻY KF00864 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY KUBEK NA DŁUG.DUŻY KF00864 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
5,41 zł netto: 4,40 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 30+

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY ORGANIZER Z PRZYBORNIKIEM 8 KOMÓR KF18473 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY ORGANIZER Z PRZYBORNIKIEM 8 KOMÓR KF18473 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
121,09 zł netto: 98,45 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY POJEMNIK NA DOKUMENTY ZAMYKANY KF17290 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY POJEMNIK NA DOKUMENTY ZAMYKANY KF17290 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
76,75 zł netto: 62,40 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 2

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY POJEMNIK NA KARTKI KF00878 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY POJEMNIK NA KARTKI KF00878 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
12,52 zł netto: 10,18 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 7

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY POJEMNIK NA SPINACZE GR-010 CZARNY GRAND 120-1119 DRUCIANY POJEMNIK NA SPINACZE GR-010 CZARNY GRAND 120-1119
Producent: GRAND
5,83 zł netto: 4,74 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: ostatnia sztuka

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY POJEMNIK NA SPINACZE KF18475 KWADRATOWY CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY POJEMNIK NA SPINACZE KF18475 KWADRATOWY CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
5,60 zł netto: 4,55 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 12

Wysyłka: 24 godziny

DRUCIANY POJEMNIK NA WIZYTÓWKI KF04728 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET DRUCIANY POJEMNIK NA WIZYTÓWKI KF04728 CZARNY Q-CONNECT OFFICE SET
Producent: Q CONNECT
3,87 zł netto: 3,15 zł
szt
zobacz więcej

Dostępnych: 5

Wysyłka: 24 godziny

  • <
  • 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
  • |
  • ...
  • |
  • 9
  • >

Wyposażenie biura, akcesoria i sprzęt biurowy

Urządzanie biura to poważne przedsięwzięcie  – odpowiednio zaprojektowana przestrzeń zwiększa satysfakcję i efektywność pracowników. W naszej szerokiej ofercie znajdziesz wszystkie niezbędne akcesoria, meble i sprzęt biurowy, aby zapewnić funkcjonalność, bezpieczeństwo i estetykę Twojej przestrzeni pracy. Nasze produkty wyposażenia biura zostały starannie wyselekcjonowane, aby sprostać najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów.

W naszym asortymencie dostępne są między innymi:

  • apteczki i szafki na klucze  – niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i porządku w biurze, wyposażone w zamki i klucze;

  • pojemniki wielofunkcyjne  – do przechowywania drobnych przedmiotów, takich jak spinacze, zszywki, długopisy, itp.;

  • półki na dokumenty  – stylowe i solidne półki na dokumenty pomagają w utrzymaniu porządku w biurze, a jednocześnie pozwalają na łatwe odnajdywanie i przechowywanie potrzebnych materiałów;

  • kosze biurowe  – do utylizacji śmieci i odpadów, w różnych pojemnościach i kształtach – od teraz utrzymanie porządku w biurze będzie przyjemnością;

  • wizytowniki  – eleganckie modele, dostępne w różnych formatach i kolorach, w formie książkowej;

  • maty pod krzesła  – do ochrony podłogi przed zarysowaniami i uszkodzeniami;

  • podkłady na biurko  – eleganckie podkłady na biurko stanowią praktyczny element wyposażenia biura i zwiększają wygodę pracy;

  • pojemniki z szufladami  – to doskonałe rozwiązanie do przechowywania drobnych przedmiotów biurowych. Solidne wykonanie i nowoczesny design sprawią, że staną się niezbędnym elementem wyposażenia biura.

Ergonomiczne wyposażenie biura dla biznesu

Dbamy zarówno o wygodę pracy, jak i o zdrowie pracowników. Odpowiednio dostosowane stanowiska pracy przyczyniają się do tworzenia bardziej efektywnego i przyjaznego środowiska biznesowego. Nasze produkty specjalistycznego wyposażenia biura wspierają prawidłową postawę ciała, minimalizując dyskomfort podczas pracy.

Wyposażenie biura w sprzęt to nie tylko koszt, ale także inwestycja, która zwróci się w postaci lepszej jakości pracy, większej oszczędności czasu i pieniędzy, a także lepszego samopoczucia i zdrowia. Z nami Twoje biuro stanie się miejscem, gdzie atmosfera pracy przyczynia się do sukcesu!

Specjalistyczne wyposażenie biura

Nasze rozwiązania do organizacji przestrzeni to klucz do harmonii w biurze. Półki, kosze na dokumenty, segregatory – wszystko, co potrzebujesz, aby utrzymać porządek i sprawić, że praca stanie się płynna i efektywna. Do odpowiedniego wyposażenia biura w sprzęt proponujemy szeroką gamę regałów metalowych i z tworzyw sztucznych, otwartych lub z zamkniętymi szufladkami. A także półki, które dostępne są w różnych rozmiarach, aby łatwo dopasować je do wielkości przechowywanych materiałów.

W dzisiejszym szybkim tempie życia biznesowego prezentacja informacji jest kluczowa. Dlatego w bogatej ofercie urządzenia biura nie zapomnieliśmy także o eleganckich wizytownikach oraz stojakach na ulotki i foldery. Przybory te pozwalają skutecznie eksponować ważne materiały reklamowe czy informacyjne. Bez względu na ilość wizytówek czy rodzaj ulotek, w naszym sklepie internetowym wyposażenie biura znajdziesz odpowiednie rozwiązanie.

Wyposażenie biura – Lublin

Dzięki produktom wyposażenia biura w sklepie internetowym Owobiurowo stworzysz przestrzeń pracy, która spełni wszelkie standardy, a także pobudzi kreatywność i efektywność. Kupując u nas, otrzymasz także pełną obsługę i wsparcie. Doradzimy Ci, jak najlepiej urządzić swoje biuro i pomożemy Ci w wyborze produktów, a także zapewnimy szybką dostawę. Odkryj, jak niewielkie zmiany mogą przynieść ogromne korzyści dla Twojej firmy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium